DODACÍ PODMÍNKY

– dodání zboží záleží na volbě kupujícího, kdy kupující uvede způsob dodání zboží v objednávce
– zboží s dostupností “Skladem” máme opravdu fyzicky skladem k okamžitému odběru. Takové zboží si můžete předem emailem či telefonicky rezervovat. Pokud si přejete objednat větší množství daného zboží, prosíme, kontaktujte nás.
– zboží dodávané prostřednictvím přepravce je vždy prodávajícím zabaleno do ochranných obalů způsobem obvyklým, a to tak, aby se předešlo poškození zboží
– ke každé objednávce Vám bude zaslána faktura
– balné neúčtujeme
– v případě nepřevzetí zásilky zaslané na dobírku při dodání, nebo nepřevzetí zásilky v úložní době, kupující poruší kupní smlouvu. Kupujícímu bude účtován storno poplatek, ve kterém jsou zahrnuty náklady prodávajícího spojené s objednávkou a expedicí zboží, a to ve výši 200 Kč.

DODÁNÍ ZBOŽÍ

PLATBA NA NÁŠ TELEFONNÍ KONTAKT (+420 608 959 804)

Objednávku v hodnotě do 5 000 Kč můžete jednoduše uhradit prostřednictvím služby “Platba na kontakt”, a to na naše telefonní číslo +420 608 959 804. Do zprávy pro příjemce uveďte jako variabilní symbol číslo Vaší objednávky.

Jak funguje “Platba na kontakt”
1. Stačí znát telefonní číslo příjemce.
2. Ve Vašem bankovnictví zvolte platbu na kontakt, zadejte naše telefonní číslo (+420 608 959 804), vyplňte danou částku a variabilní symbol.
3. Službu nyní podporují tyto banky: Air bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, Raiffeisenbank.
4. Maximální výše platby je 5 000 Kč.
5. Platba na číslo, které je ověřené v registru České národní banky, je bezpečná. Celý systém je zabezpečený na nejvyšší úrovni stejně jako kterékoli jiné platby.
6. Peníze dorazí okamžitě na účet příjemce.

Více o této službě najdete například na internetových stránkách České národní banky.

– PPL (89 Kč) – zboží je odesláno po obdržení platby na kontakt a dle Obchodních podmínek. Doručení zásilky do druhého pracovního dne od odeslání po celé ČR. Pokud přepravce na uvedené adrese v den doručení příjemce nezastihne, uloží Vaši zásilku na nejbližší výdejní místo PPL Parcelshop. Přepravce příjemce poté informuje SMS o adrese uložení balíku. Pokud ve vaší lokalitě nemá PPL blízké úložní místo, zásilku bude doručovat následující pracovní den. V případě nezastižení příjemce na uvedené adrese zásilku uloží na nejbližší depo PPL k vyzvednutí. Online sledování zásilky.

– Česká pošta – Balíkovna (69 Kč) – zboží je odesláno po obdržení platby na kontakt a dle Obchodních podmínek. Online sledování zásilky.
V případě, že v našem seznamu Balíkoven České pošty nenaleznete Vámi požadovanou Balíkovnu, vyberte si ji zde u a napište, prosíme, její název a celou adresu do poznámky k Vaší objednávce.

PLATBA PŘEDEM NA ÚČET (č. účtu: 1012917179, kód banky: 5500, Raiffeisenbank a.s.)

Jako variabilní symbol (VS) uveďte číslo Vaší objednávky.

PPL (89 Kč) – zboží je odesláno po obdržení platby na účet a dle Obchodních podmínek. Doručení zásilky do druhého pracovního dne od odeslání po celé ČR. Pokud přepravce na uvedené adrese v den doručení příjemce nezastihne, uloží Vaši zásilku na nejbližší výdejní místo PPL Parcelshop. Přepravce příjemce poté informuje SMS o adrese uložení balíku. Pokud ve vaší lokalitě nemá PPL blízké úložní místo, zásilku bude doručovat následující pracovní den. V případě nezastižení příjemce na uvedené adrese zásilku uloží na nejbližší depo PPL k vyzvednutí. Online sledování zásilky.

Česká pošta – Balíkovna (69 Kč) – zboží je odesláno po obdržení platby na účet a dle Obchodních podmínek. Online sledování zásilky.
V případě, že v našem seznamu Balíkoven České pošty nenaleznete Vámi požadovanou Balíkovnu, vyberte si ji zde: https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu a napište, prosíme, její název a celou adresu do poznámky k Vaší objednávce.

NA DOBÍRKU

PPL (128 Kč) – zboží je odesláno dle Obchodních podmínek. Doručení zásilky do druhého pracovního dne od odeslání po celé ČR. Doručení zásilky do druhého pracovního dne od odeslání po celé ČR. Pokud přepravce na uvedené adrese v den doručení příjemce nezastihne, uloží Vaši zásilku na nejbližší výdejní místo PPL Parcelshop. Přepravce příjemce poté informuje SMS o adrese uložení balíku. Pokud ve vaší lokalitě nemá PPL blízké úložní místo, zásilku bude doručovat následující pracovní den. V případě nezastižení příjemce na uvedené adrese zásilku uloží na nejbližší depo PPL k vyzvednutí. Online sledování zásilky.

Česká pošta – Balíkovna (108 Kč) – zboží je odesláno dle Obchodních podmínek. Online sledování zásilky.
V případě, že v našem seznamu Balíkoven České pošty nenaleznete Vámi požadovanou Balíkovnu, vyberte si ji zde: https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu a napište, prosíme, její název a celou adresu do poznámky k Vaší objednávce.